18 czerwca 2022

BĘDZIE WYDANE!

Dalej w to nie wierzę, ale nie ma co dłużej ukrywać: „Light in the Darkness” już niedługo pojawi się w księgarniach. Wszystko za sprawą Wydawnictwa Romantycznego, z którym dobry tydzień temu podpisałam umowę. Prace idą sprawnie, tekst właśnie przechodzi korektę, a ja mogę zdradzić Wam kilka istotnych szczegółów.

Cykl ujrzy światło dzienne pod nowym tytułem: „Kroniki Upadłych”.

Pierwszy tom z racji długości zostanie podzielony na trzy części. (Tak, z tomu trylogii zrobiła się trylogia. Tylko mnie mogło się to przytrafić… xD). Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, na przełomie lipca i sierpnia na Legimi wleci pierwszy e-book: „Kiedy ktoś patrzy”. Na pewno dam Wam znać, kiedy już do tego dojdzie. O premierze dwóch kolejnych części również.

Legimi to jedno, ale co z książką w fizycznym wydaniu? Ano będzie. Poza tym szykujemy dla Was coś wyjątkowego, a więc limitowanego boxa, który nie tylko zbierze wszystkie tomy, ale też zostanie wzbogacony o kilka dodatków – w tym mój autograf. :D

Także stay tuned, bo będzie się działo! Na zachętę mały wycinek okładki. Oficjalne ujawnienie już wkrótce, tak więc zachęcam do obserwowania zarówno mnie, jak i wydawnictwa.

Tekst zniknie z Wattpada i bloga 20.06.

 


WYDAWNICTWO ROMANTYCZNE: Facebook | Instagram

NESSA: Facebook | Instagram | Wattpad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz